tisdag 19 april 2011

Inte lätt


Det är inte lätt att gå på diet när det är varmt och äts glass överallt plus att det är påsk i helgen så erbjudanden på påskgodis finns överallt. Idag efter att all cardio var gjord för dagen var jag sjukt sugen på att bara skita i allt och köpa mig en liten påse med framför allt sura dödskallar och hallon/lakrits skallar. Men icke, här bryts ingen diet, speciellt inte när jag lär få godis på lördag. Istället köpte jag lite jordgubbar i samband med att jag hämtade ut min telefon som vart på lagning/uppdatering.

Idag tog även jag och Sara "påsklov", det vi förväntat oss ta en vecka lyckades vi göra på 2 dagar. Ska inte ha ledighet helt utan tänker kolla över det några gånger till samt plugga beskattning så jag inte kommer efter för mycket eftersom jag läser det dubbelt som jag skriver uppsatsen.

Inga kommentarer: