tisdag 12 april 2011

Betydligt bättre

Efter ett par timmar i soffläge blev jag bättre igår och illamåendet gick över. Idag ska jag vara noggrannare med mattiderna så då ska det inte upprepas idag. Löpturen imorse var riktigt skön lite dimma ute och inte en själ mötte jag. Hade ett friskt tempo ända till slutet, borde ha blivit ett pers men hade ingen klocka. Senare idag blir det bara en promenad till och uppsatsskrivande. Ska hämta ut min tenta idag som jag fick VG på utan att plugga =) Troligen eftersom jag tycker det vi gör nu på avancerad nivå är mycket roligare än det som gjordes i A-kurserna så suger jag åt mig all information och behöver inte plugga speciellt mycket för att få höga betyg. Det är bara uppsatsen kvar nu till examen, pirrigt, fast får jag inget jobb som högskoleekonom så blir det masterstudier till hösten =)

Inga kommentarer: