söndag 10 april 2011

bra deal

Asics GT 2160
Mina löparskor är helt slut egentligen och jag skulle behöva ett par nya. Redan innan jul pratade jag med dem på löplabbet som redan då sa att det var läge att byta fast att jag kunde vänta tills vecka 9 då de nya modellerna skulle komma in. Nu har mina blivit betydligt sämre än då, det vita märkena som ska finnas under skorna är helt borta och några mönster finns knappt kvar. Nu har stadium webbpris rabatt på den uppdaterade modellen av den sko jag har idag. Istället för 1600 kr får jag dem för 1299 kr vilket känns väldigt lockande eftersom jag verkligen behöver ett par nya.

Nu ska bara den snåla sidan av mig och den som vill satsa på löpningen komma överens om hur jag ska göra. Även om jag väntar tills sommaren så är det en kostnad som kommer ett uppkomma.

Inga kommentarer: