fredag 8 april 2011

But I do

Jag var så pigg när jag vaknade imorse kvart i 6 och kunde inte ligga kvar i sängen. Pigg i huvudet som också kände för att springa. Men så fick det inte bli, jag har bestämt mig för att vila fram tills måndag för att återhämta kroppen så så ska jag även göra, trots att jag egentligen vill.

Det fick bli en runda på ca 55 minuter, jag gick på som en dåre och arbetade med hela armarna för att hålla farten uppe. Hade en idé om att ta stavarna och gå men jag glömde dem så jag fick föreställa mig dem istället. Svettig och go kom jag tillbaka och nu väntar 2 svettiga pass till under dagen hoppas jag. Gym vid lunch och sedan ytterligare en promenad innan jag får lägga mig och lata framför Tv:n.

Hur svårt ska det föresten vara att koka gröt egentligen? Jag lyckades få jätte bra konsistens på min proteingröt men lyckades såklart få det att bränna fast i botten.

Inga kommentarer: