lördag 16 april 2011

Effektiv

Var upp klockan 8 imorse för Tim skulle iväg för att göra tenta. Jag som redan hade vaknat till och från sedan klockan 6 kunde självklart inte ligga kvar i sängen utan klev utan problem upp då. Ställde mig på vågen samt mätte mig, 65,5 kg stod det på idag vilket är en minskning med 0,5 kg sedan förra veckan, superbt nu ska det bara ner lite till. 1 cm hade också försvunnit i midjan vilket jag tackar för, jag som inte tycker att jag har någon midja blir glad för varje centimeter som försvinner, nu mäter jag 73 cm i midjan =)

Var sedan ner till tvättstugan för att slänga in tvätten och vidare på en 50 minuters promenad ensam ute i solen, inte många som är sugna på att vara uppe och gå klockan 8 på morgonen en lördag. Har sedan ägnat mig åt tvätten och städning av lägenheten så nu luktar den mums och ser riktigt fin ut. Så fort jag tvättat mitt äckliga hår och Tim ringer ska jag ner på stan för en glass i solen, alla har njutit av glass i veckan men jag kör på min diet så jag får ta en idag. Ska också köpa mig en kaffe för här hemma fanns det inget kvar till frukosten, tack och lov att man fungerar ändå utan kaffe för annars hade det vart jobbigt ;)

Inga kommentarer: