tisdag 5 april 2011

Långt

Föreläsningen på förmiddagen kändes riktigt lång. Jag var pigg till en början men runt halv 11 fanns det inte mycket till energi kvar, efterförbränningen efter intervallpasset imorse hade nog då använt all den energi som fanns över. Jag höll iaf ut de 4 timmar som föreläsningen var, föreläsaren var riktigt bra så det var ändå kul att lyssna. Efter blev det promenad i 35 minuter innan jag tog bussen sista biten som annars skulle ta mig 60 minuter till att gå.

Lunchen smakade riktigt bra sen när jag kom hem. Matvete och ett litet skivat äpple istället för pasta till köttfärssåsen (köttfärsblandningen, köttfärs+tomat+kryddor) kan jag rekommendera alla, det är super gott. Nu ska jag orka med mer plugg. Är väldigt sugen på jordgubbar så lite senare får det troligen bli en liten promenad till för att se om ica har några Spanska jordgubbar hemma, inte lika goda som Svenska men absolut tillräckliga nu när jag är sugen =)

1 kommentar:

terese, gnälliga morsan sa...

jag ÄLSKAR jordgubbar :) sv: jo du har så rätt men jag vill samtidigt ha pengar så jag har råd att köpa mig saker jag vill ha. ... :(