torsdag 21 april 2011

Ledig


Igår gick det upp för mig hur hårt jag egentligen pressat min kropp den sista tiden och hur mycket den skrek efter energi. Jag måste dock tillägga att det inte vart för hårt, jag kan pressa den så hårt som jag gjort utan att det är någon fara men då får jag ta konsekvenserna. Jag var otroligt seg och kände att jag inte hade mer energi än att ligga på sängen. Louise gjorde det klart för mig att jag kanske ska tillåta mig själv att leva och va lite social nu några dagar när det ändå är påsk och inte bara leva i min dietbubbla. Sagt och gjort så tar jag nu ledigt. Sprang sista passet imorse utan krav utan mest för att jag ville testa springa i tightsen jag fått låna av Louise i strl S =) (satt som en smäck!). Självklart kommer jag inte frossa i massa onyttigheter nu bara för att jag tar ledigt. Jag äter till vardags nyttigt och så kommer det vara nu också men jag kan äta potatisklyftor till maten till exempel.

Jag tar även ledigt från datorn som inte följer med mig hem till mammsen och pappsen. Nu ska jag "vila" upp mig (lär röra en hel del på mig hemma men...) och sen vara pigg och redo när jag är tillbaka igen på måndag =)

Glad Påsk!

Inga kommentarer: