söndag 17 april 2011

Sista

Nu är sista svettiga cardio passet gjort för denna vecka, 60 minuter svettig promenad i strålande solsken och 17 grader varmt. Vecka har vart bra vilket också till viss del visades på veckans resultat på vågen och måttbandet.

Veckan som kommer ska gå kost- och träningsmässigt minst lika bra som denna vecka fast egentligen ännu bättre. Jag har haft ett litet "dröm mål" om att komma ner på 64 kg innan vecka 16 är slut och vecka 16 är det som står framför dörren. Jag har inte långt ner till 64 kg (0,5 kg) och jag blir glad om det bara står 64,9 kg för det är iaf under 65.

För att ha så stora chanser som möjligt att lyckas kommer jag öka cardion med 30 minuter cykel mån-tor. På fredag är jag hemma hos Tims föräldrar så då blir det iaf 2 pass men kanske också en 3e promenad med hunden. För att öka på förbränningen ytterligare tänkte jag testa fettförbrännaren Rip Fuel 5X igen före löpningen eller promenaden på morgonen och sen innan eftermiddagspromenaden. Det ska dels ge mig mer energi och sen ska det öka på fettförbränningen och minska sötsuget. Vi får se hur det går med det, min mage brukar inte alltid uppskatta nya preparat.

Bild: gymgrossisten.se

Inga kommentarer: