tisdag 2 november 2010

Stel, jo men visst!


Gick en promenad på 60 minuter och det känns som att nu när jag bestämt mig för att lägga ner löpningen för den här säsongen så visar kroppen på alla symtom den kan för att jag nu ska ta tag i den. Under promenaden kände jag av en rejäl stelhet i framför allt högra skinkan som jag nu bör ta tag i. Tränade sedan lite marklyft teknik med Tim som hjälpte mig eftersom han själv tränat marklyft i flera år och har ett väldigt bra PB ;) Insåg då att jag är sjukt stel i rumpa (säte) och baksida lår vilket gör att jag inte kan utföra alla övningar som de ska. Nu ska jag jobba med att få upp rörligheten i rumpa och baksida lår så jag kan börja köra marklyft då det verkligen är en super basövning. Förhoppningsvis löser jag många andra problem också nu när jag tar tag i min stelhet =)

Inga kommentarer: