onsdag 17 november 2010

Mat Mat Mat

Jag har kört min "minideff" nu i snart 2 veckor och jag har hittills lyckats få resultat som jag önskat och hoppas att det kommer fortsätta i samma takt till mina mål. Eftersom jag ligger väldigt lågt på kolhydraterna (får i mig via kött, yoghurt, grönsaker m.m), inte speciellt mycket fett, dvs ingen lchf diet, men äter mycket protein så har jag nu lyckats få matcravings. Jag har blivit sugen på sushi ganska många gånger men får vänta tills "minideffen" är över 4e advent. Skönt nog så är det inte andra godsaker som jag mest blir sugen på just nu utan helt vanlig mat som många andra äter var och varannan dag men som jag inte går ner i vikt utav.
Mest av allt så har jag nu i 2-3 dagar vart otroligt sugen på stuvade makaroner med falukorv och ketchup. Något jag aldrig ätit hemma utan max 2 gånger i mitt liv varav det bara är 1 gång jag kommer ihåg och jag minns det som jätte gott!

Det här är vad jag ska äta till lyxmiddag den 4e advent, stuvade makaroner med falukorv och ketchup.

Inga kommentarer: