tisdag 16 november 2010

Det tar sig


Bilder är bra men samtidigt är det så svårt att få dem rättvisande. Jag ser att det börjar ta sig och att fettet runt mina muskler försvinner mer och mer. Jag får glädjas åt att det iaf syns mer i verkligheten än på bild.

Hade en riktigt bra morgon och förmiddag idag med 50 minuter promenad halv 7 och sedan ett gympass för bröst och armar innan föreläsningen som började klockan 10. Kände mig något svag i bröstmusklerna men hade bra kontakt (svårt att inte få det) och jag kämpade och tog i ordentligt i alla övningar. Armar gick superduper bra, biceps och triceps pumpades tills det kändes som om skinnet skulle spricka och det sved rejält i varje set.

Fick nu innan middagen med mig mannen min på en promenad som även förde oss förbi ICA för lite cola zero inköp =)

Inga kommentarer: