torsdag 4 november 2010

Belöning

Nu kunde jag inte hålla mig från att köpa några kläder längre. Denna hoppas jag kommer att passa även om jag tappar några kilon (centimeter) till. Det är tråkigt att gå runt i kläder som inte känns bra så nu slog jag till. Beställde den från asos och den ska vara i min ägo innan fredag nästa vecka. Hoppas storleken är bra, jag vet inte helt hundra vad jag har för storlek nu så jag kollade lite och hoppas det är rätt. Nu skulle jag egentligen behöva ett par jeans som inte är pösiga uppe i grenen men de tror jag att jag kan vänta med.

Idag har det vart en riktig mysdag. Var ute och gick en runda innan frukost och har sedan legat och myst med Tim och kollat på film. Tog sedan och gick promenaden i stan idag istället för igår när det stormade och regnade ute. Det var jätte mysigt att gå runt bland gamla hus och andra byggnader och hålla varandra i handen. Imorgon blir det gym med Tim och Louise, Tim ska hjälpa mig med dipsen där jag har en metalspärr som gör att jag tycker att det är läskigt. Ska även träna lite marklyft nu när han är med och kan hjälpa =)

Inga kommentarer: