tisdag 30 november 2010

Imorgon ska det bort!


Imorgon ryker mitt älskade hår, hur mycket vet jag inte, hoppas på lite, det blir upp till min frisör att avgöra för jag har misshandlat det länge nu. Har inte klippt mig sedan i våras så jag får helt skylla mig själv att det blivit så slitet och att jag nu säkert måste klippa av ett par centimetrar. Inte blir håret gladare heller av att jag tränar i den mängden jag gör, det blir en hel del duschande och annat slit. Jag tvättar inte håret efter varje gång, då skulle jag nog inte ha något kvar, men det slits ändå, speciellt pga att jag slänger upp det i en tofs varje träningspass.

Nu ska jag ut och trotsa vädret för andra gången idag, nu tycker jag att det ser ut som det slutat snöa så har jag tur blir det en tur förbi ICA för jag är sugen på julmust!

Inga kommentarer: