torsdag 11 november 2010

Bra för huvudet


Jag har i ett par dagar haft ont i huvudet mot eftermiddagen och idag var inget undantag. Jag och Louise har en hypotes om att det kommer i cykler (lägger också på mig vätska var 3e vecka, att vara kvinna är inte alltid lätt) och att det är bara att acceptera. Ska studera det närmre nu typ 2-3 månader för att se om hypotesen bekräftas av fakta (om mig själv). Grymt botemedel eller iaf en förmildare mot huvudvärken är en uppfriskande promenad =)

Jag lyckades dra med mig mannen ut efter lite klagomål från hans sida. Nu i efterhand tror jag att han också är nöjd. Promenader är suveräna både för kropp och själ. Frisk luft, motion och ett bra tillfälle för att rensa tankarna om man går själv eller för att prata om man får med sig sällskap =)

Inga kommentarer: