måndag 1 november 2010

Mys

Omställningen till vintertid gjorde det ljusare för mig under morgonpromenaderna, för att tag iaf, men desto mörkare till kvällen. Löpningen idag blev i kolmörker och klockan var bara 5, brukar springa vid klockan 6 men jag lär ta mig ut lite tidigare nu när det är så mörkt. Fördelen med att springa tidigt är att jag får känslan av att ha massa tid på mig när jag kommer hem för att träna mage och duscha i lugn och ro innan middagen. Idag blev det också förutom träning av magen en massa utfall och lite knäböj med bara egen kroppsvikt. Kände att det räckte för benen ändå som var trötta efter att ha sprungit intervaller. Eventuellt blir det lite mindre löpning sen när temperaturen börjar krypa alldeles för långt ner och då funderar jag på att övergå till mer power walks och mer satsning på benträning.

Nu ska jag mysa framför tv och se på Amerikanska och Svenska Biggest loser och till sist CSI

Inga kommentarer: