tisdag 9 november 2010

Bra val

Skönt att kardion gjordes imorse innan snöstormen kom och sedan lite inne på gymet i värmen för nu är jag allt annat än sugen på en promenad. Som resten av Uppsala-Stockholms området så har det kommit in en liten snöstorm som jag hoppas kommer vara över tills imorgon och att snön då är borta för jag tycker faktiskt inte om den. När jag gymade såg jag ut ur deras stora fönster hur snön vräkte ner så jag tog i lite extra för att kunna hålla upp värmen sen när jag var tvungen att gå ut till bussen. Körde bröst och sedan triceps med hantellyft åt sidan för axlarna som superset (dvs först ett set triceps sen ett set axlar och sedan om igen) tills de var döda. Körde som avslutande biceps i superset med framåtlutande hantellyft åt sidan för baksida axlar innan lite extra magträning fick avsluta det totala passet. Innan styrketräningen är jag nu glad att jag stod ut med nötandet på crosstraninern för nu kan jag med gott samvete sitta inne och mysa framför Tv:n

Inga kommentarer: