fredag 26 november 2010

Slut!

Gud vilket bra pass jag fick till imorse =) Tidsmässigt var det inte det längsta men vilken kontakt under alla övningar! Jag körde för ryggen "bara" Chins 5 set (2 uppvärmning), hantelrodd 2 set/arm, sittande rodd 2 set och till sist en övning jag inte vet namnet på i cabel crossen. Kommer förhoppningsvis ha en sjuk träningsvärk imorgon, känner av lite redan nu =) Speciellt de två roddövningarna jag gjorde gick riktigt riktigt bra. Körde sedan axlar med den nya baksidaaxlar övningen i Cabel crossen som verkligen pumpar ut mina baksida axlar. körde sedan millitärpress, först med hantlar 1 set och sedan i maskin 1 set för att verkligen pumpa ur. Sedan hantellyft åt sidan 3-4 set (tappade räkningen) och avslutade med 1 set hantellyft framåt. Körde helt avslutningsvis 20 minuter crosstrainer i intervaller.

Efter föreläsningar som blev efter rygg och axelpasset åkte jag till en annan anläggning för ett danspass som verkligen fick mig att pumpa ur den lilla energi som fanns kvar i kroppen =) Nu ska jag vila upp mig framför idol och imorgon blir det 100% vila!

Inga kommentarer: