lördag 27 november 2010

Snabb utvärdering

Tänkte utvärdera de 3 veckor som gått på min "minideff". Minus 2 kilo har det blivit på vågen varav jag stod stilla vecka 1 pga av vattenansamling i kroppen (händer alltid under PMS) sedan minus 1,5 kg vecka 2 och minus 0,5 kg den här veckan, vecka 3. Bra resultat som också bidrog till att jag klarat det mål jag haft för hösten med att gå ner 5 kg. Allt jag går ner nu utöver de 5 kg blir bonus för sen här perioden. Har fortfarande som mål att gå ner mer och om jag fortsätter ge ner i den takt jag gör nu är det inte så lång tid kvar tills jag nått min idealvikt, men det återstår att se. I takt med mindre vikt har även en del "bullar" och konturer av muskler börjat komma fram =) Känner mig mer och mer nöjd varje gång jag tränar och ser mig i spegeln, jag ser att jag fått resultat.

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej! Tack för kommentaren! =) Ljusstaken har jag beställt från carlssoninterior.se kolla in där! =) ha det bra kram