måndag 15 november 2010

Slibbelislabb

Idag la jag som de flesta andra måndagar styrketräningen på lunchen och av förklarliga skäl så hinner jag inte mer än just styrketräning, ombyten och lunch på mina 70 minuter som jag har befogade. Hade schemat vart utformat efter mitt liv hade det fått vara 120 minuter (2 timmar) lunch för då skulle även ett konditionspass hunnits med. Istället fanns valet att efter en lång dag med föreläsningar (visserligen sjukt intressanta) köra ett konditionspass på crosstrainern på gymet (sjukt tråkigt, speciellt eftersom jag aldrig kommer ihåg min iPod) eller en (vanligtvis) skön promenad i bra tempo när jag väl kommit hem. Idag valde jag promenaden eftersom crosstrainer är sjukt tråkigt men får då även stå mitt kasst när jag nu gnäller över att det är snöblandat regn och riktigt slibberlislaskigt ute.
Blött och snorigt är det att var ute på promenad en dag som idag

Inga kommentarer: