tisdag 9 november 2010

Nu börjar det

Sitter och funderar på helgen och den utmaning som det kommer att innebära med kosten. Mamma är ganska lätt att styra över, det här är något jag gör nu och som jag ska fullfölja i 6 veckor. Problemet ligger i att vi ska till 2 av våra vänner, Anna och Fredrik, på lunch eller middag (troligen middag tror jag) och jag vet inte riktigt hur det ska gå där och hur man presenterar att man har en hel del restriktioner i kosten. Jag vill inte svika mig själv genom att inte hålla mig till kosten till 100%. Självklart går det att hålla den ganska bra utan att det direkt blir några felsteg men jag vill vara säker och inte hamna i någon pinsam situation där jag tackar nej. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska berätta nu innan så de kanske förstår....

Inga kommentarer: