söndag 14 november 2010

Borta

Jag har vart på vift hela helgen och tog även ledigt från datorn då jag hellre umgicks med mina nära och kära. Åkte hem till mamma och pappa i fredags och han inte med någon uppdatering innan det. Umgicks med vänner under lördagen och har mest bara myst. Helgens kost gick faktiskt bra. Jag ställde inte till någon scen med egen mat utan åt i mindre mängder av det som bjöds på. Jag känner att jag höll mig till en bra kost och svävade inte ut onödigt någonstans, tummen upp för den här helgen.

Veckan som kommer ska få gå i förra veckans fotspår fast med ändringar i kardion som inte var 100 förra veckan men som ska göras varje dag denna vecka. Gym-passen kommer bli fördelade som förra veckan på måndag, tisdag och torsdag, fredagen ska ägnas åt bio. Denna vecka hoppas jag på lika mycket träningsvärk efter lyckade pass med ett undantag för benen som jag denna vecka inte vill ha träningsvärk i 4 dagar utan det räcker med 2-3.
Glädje, energi, kärlek, ny kofta och mössa tar jag med mig från den här helgen =)

Inga kommentarer: