fredag 1 januari 2010

2010

Ett nytt år är nu påbörjat, ett nytt år med nya minnen och förutsättningar att skapa. 2009 avslutades hemma hos mamma och pappa i nykvarn där syftet var att bara ta det lugnt och samla energi. Otroligt välbehövlig vila där jag belönade mig själv med inga krav, god mat och godsaker, för att må bra i kroppen måste man må bra i själen :) Igår nyårsafton firades här hemma i Uppsala med Tim, Julia och Nanna, en mycket trevlig och mysig kväll.

2010 ska få gå lite i 2009's anda, jag hoppas kunna hålla mig lika framgångsrik på studiefronten, av terminens 3 tentor lyckades jag kamma hem 2 stycken 5or och en 4a vilket är 2 med högsta betyg och en med näst högsta. Träningsmässigt ska jag anamma den sista tidens träning där jag försöker satsa på allsidig träning, fortsätta med spinning, dans och box, samt satsa stenhårt på löpningen. Förhoppningsvis ska jag våga ta steget till att ansöka till att bli tränare, efter informationsmötet nu i Januari ska jag ta ställning till vad det är jag vill.


Bloggen lär fortsätta i träningens tecken, det är det jag brinner för och tycker om att skriva om, jag skriver för mig själv och de som vill läsa och kanske få inspiration, er andra surpellar får antingen sluta vara så pass nyfikna att ni inte kan sluta läsa eller helt enkelt sluta läsa min blogg och istället läsa de ni blir intresserade och inspirerade av. Detta är min "dagbok" jag vill ge med mig av, den privata med lås håller jag för mig själv.

Inga kommentarer: