torsdag 14 januari 2010

Mys dag

Tenta imorgon! Dagen idag spenderades på Waynes med Therese där vi satt och pluggade, en del strunt prat blev det också. Kändes ganska skönt att fräscha till sig lite när jag skulle plugga, istället för att sitta hemma i myskläder och känna sig små seg. Jag premiär använde min kavaj tillsammans med min nya grå T-shirt.


Waynes tjänade bra pengar på oss idag. Therese åt frukost där, vi båda åt lunch och sedan tog vi en kaffe. Detta händer inte speciellt ofta så det var skönt att unna sig lite lyx.
Nu ska jag försöka plugga samtidigt som jag tittar lite på extreme home makeover på 3an, ska försöka att inte gråta. En pappa dog när han simmade med sin dotter på axlarna, äldsta sonen försökte rädda honom och dog han också. Dottern som inte kan vara mer än 8-9 år gammal lever med skuldkänslor för om det skulle vara hennes fel att de dog, pappan dog med henne på hans axlar :(

Inga kommentarer: