fredag 29 januari 2010

Bitterljuvt

Dagens löppass fick spenderas inne på löparband då temomentern visade - 11 grader. Passet gick verkligen superbra och jag kunde hålla högre tempo än vanligt och orkade hela intervallerna utan problem :) Dock så uppkom smärta efteråt i benen (se bild) hade bara lite gran när jag sprang, bestämde mig för att kolla upp det när jag var klar.
Gick till gå och löp kliniken för att se om de kunde hjälpa. De kunde konstaterna att skorna jag har tidigare har vart bra för mig, eftersom jag tidigare aldrig fått ont, men att de nu är för gamla och stumma vilket nu har gett mig ont. Liniment och/eller voltarén kommer inte att hjälpa utan ett par nya skor måste kollas ut. Skit kul för en student som jag!
Nu ska jag och Tim dricka lite kaffe sen ska jag iväg för dagens andra pass, danspass, det ska iaf inte göra ont någonstans!

Inga kommentarer: