måndag 25 januari 2010

effektiv dag :)


Imorse var jag uppe före tuppen :P klockan 7 ringde klockan och halv 8 stod jag vid busshållsplatsen redo för ett morgon pass alá löparband. Lite för kallt kände jag att det var för ett utomhuspass så istället fick det bli ett par nötta kilometrar på löparband och lite magstyrka och armhävningar efter. Det går verkligen bara bättre och bättre och fler minutrar löpning på intervallerna. Mitt mål känns som inte så långt bort :) Tråkigt är dock att jag redan i fredags fick känningar när jag sprang i framsidan av vaden, pratade då med kunniga som trodde det var trött muskel som påfrestas speciellt vid löpning och att det skulle gå över, igår hade jag samma känning när jag sprang de första 10 minutrarna och sedan var det borta. Idag hade jag dock ont även när jag klev av och känner av det nu när jag sätter mig på huk. Gick till apoteket och fick linement och hoppas nu att det ska försvinna. Efter träningen var det diskution i grupp om några övningsfrågor som vi betade igenom på 40 minuter :D Satt och småprata med Therese innan jag åkte hem för lunch. Har sedan hunnit skriva klart hela övningsuppgiftsinlämningen, handlat på willys och gått till apoteket. Nu ska det lagas mat sen blir det plugg eller tv-tittande :)

Inga kommentarer: