onsdag 20 januari 2010

Nytt nytt nytt

I måndags och tisdags gick jag och Tim i "väntans tider", jag hade beställt dator som skulle komma och Tim en kaffe maskin :) Nu sitter jag vid en ny dator som känns fruktansvärt snabb jämfört med den gamla och den är betydligt mycket mindre och lättare! Hittade nyss web camen som syns på bilden nedan

Nu är jag nyss hemkommen från dagens andra träningspass, joggade på löparband och körde egenkroppsstyrka efter lunch och var nyss på afrodans. Idag var ingen super träningsdag då jag hade ont i fötterna när jag joggade och benen kände av att jag körde 1 timma spinning igår. Imorgon är det planerat aktiv vila, 60 minuters power walk innan föreläsningen jag har på förmiddagen. Är dock sugen på att köra lite crosstrainer som jag inte gjort på otroligt länge, men morgon dagen får avgöra den saken. Det gör ju inte speciellt mycket om jag inte gör det, istället blir det mer tid att plugga, en examen börjar inte kännas allt för långt borta :)

2 kommentarer:

Louise sa...

Har du fortfarande julstjärnan uppe!?

Nathalie sa...

Haha, ja då hade jag det. Den plockades ner igår :P