söndag 17 januari 2010

Ångestfri helg

Den här helgen har syftet vart att inte göra nånting. Vårens kurser slutade i veckan och på måndag börjar vårens kurser. Tentan jag gjorde i fredags hade verkligen kunnat gå super duper bra om jag inte fått hjärnsläpp :( När jag satte mig och kollade frågorna kände jag att jag kunde alla men sen när jag kom till vissa frågor blev det helt svart i huvudet. Efter spenderade jag lite tid med Therese och sedan gick till gymet och sprang samt lite egenkroppsstyrka. Hade som planering att åka hem, byta kläder och sedan åka till Ekeby anläggningen och köra danspass. Men såklart, så hade jag snackat lite för länge med Therese så när jag stod på station för att åka hem och byta kläder hade jag behövt åka till ekeby för att hinna till passet. Istället fick det bli att jag åkte hem och vilade istället, skönt var det iaf eftersom jag hade spenderat hela förmiddagen med en tenta.
Igår mös jag och Tim på stan, åt lunch och tog en kaffe på waynes :) Kollade in nya gymanläggningen Campus 1477 som var mycket fin, lite fel prioriterad då de skriver att anläggningen är 3000 kvm men gymet var ganska litet och det var mycket biyta.
Idag var tanken att boxas ikväll men jag har ingen partner så istället ska jag testa Core Bosu som är balans och stabilitets träning. Inte riktigt min typ av träning så jag tycker man ska träna hela kroppen under ett pass och inte bara mage och rygg som det är på core. Men jag ska testa iaf och se vad jag tycker efteråt, ska tydligen vara bra för löpningen att träna stabilitet.

Inga kommentarer: