måndag 4 januari 2010

Ångest

Jag har länge velat vara ledare inom någon disiplin och länge har spinning vart det jag funderat på. Tills nu då jag går på spinningen för att det är bra träning som inte sliter på kroppen men har större passion för kickboxning. Det skulle verkligen vara super kul att leda kickboxningpass till hösten 2010 men det som står i min väg är jag själv. Jag vet inte om jag vågar satsa och ansöka, Tim tror på mig och tror att boxning är rätt disiplin att instruera i. Jag är dock rädd för att min form idag inte ska vara tillräcklig, att ha egna klasser börjar som sagt inte förän till hösten men jag vet inte hur de kan lita på att min form kommer att förbättras ofantligt och speciellt om jag ska bli ledare, då blir det min motivation.


Jag ska gå på friskis och svettis informationmöte samt fråga någon kunnig på anläggningen innan jag vågar ansöka. Jag hoppas att jag ska klara det och att jag får leda för det vore så otroligt kul, något som kan få mig och andra att fortsätta kämpa :)

Inga kommentarer: