måndag 11 januari 2010

Parkerad i soffan

Imorse kände jag mig ganska pigg när jag klev upp klockan 7 och tog bussen hemifrån halv 8. Bussen från stan var fullsmockad med folk och blev såklart sen. Hann springa 35 minuter på bandet för att hinna göra lite styrkeövningar med bara kroppen som hjälpmedel och en ordentlig stretch efter. Satt sedan och skrev opponeringar mest hela för och eftermiddagen, hann även börja på en power point presentation. De andra i min grupp fick sitta kvar och jobba medans jag behövde åka hem, en tjej kom och köpte 2 juridik böcker av mig som jag inte behöver längre, riktigt nice med lite pengar. Imorgon ska jag även sälja en annan bok på universitetet så nu kan jag köpa min nya litteratur :)
Idag blir det bara lite koll över power pointen som min grupp sammanställde, huvudvärken känns så jobbig att jag inte lär plugga mer än så, tenta på fredag dock.....

Inga kommentarer: