fredag 8 januari 2010

Varför?

Varför väljer min dator att sakta dö när jag inte har egna pengar att ersätta den. Den har börjat låta massor, det har den inte gjort innan. Det jobbigaste är dock att den "slår bort" vårt internet när man går in på vissa sidor, speciellt om jag försöker gå in på banken då försvinner internet i hela lägenheten på en gång. Det är iaf inte fel på bankhemsidan för den fungerar perfekt med andra datorer. Troligen så är det något fel på nätverkskortet, jäkla skit! Jag ska överväga hur jag ska göra och eventuellt få be om lån av pengar och betala av varje månad fram tills i sommar då jag kan betala hela, för tyvärr så måste jag ha en dator.

Roligare är dock att jag idag tog och genomförde årets första löparpass, inomhus på löparband fick det bli då det var så satans kallt. Jag var förvånad över hur många det var som liksom mig valde att nöta på löparband klockan 9 en fredagsmorgon. Skönt att ha första passet avklarat och nu bara fortsätta framåt för att nå mina mål.

Fick en "löpartröja" av mamma och pappa i julklapp som jag ännu inte testat att springa i bara gått 2 power walks med. Skön som bara den är den då den har en riktigt mjuk insida och en hög krage i nacken med dragkedja. Sitter med den nu här hemma med de gigantiska pyamasbyxorna som jag har på bilden.

Inga kommentarer: