lördag 30 januari 2010

Motivation

Igår infann sig inte motivationen alls när det var dags att börja bege sig till Ekeby för danspass, många gånger funderade jag på att strunta i det. Insåg dock att mina mål på funbeat bara skulle bli 50 % om jag inte skulle gå på passet. Jag åkte dit och kunde verkligen inte ångra det efteråt, det är så jäkla kul! Andra gången som det var igår med nya koregrafin blir alltid mycket bättre än första gången. Kroppen minns så otroligt mycket mer än vad man kan ana, många bitar av koregrafin "satt bara" och rörelserna kunde tas ut mer. Totalt dyngsvettig åkte jag sedan hem med ett leénde på läpparna för att mötas av hemmagjorda hamburgare och filmen Sherlock Holmes :)



Bild: Sydsvenskan.se

Idag funderar jag på att ta igen onsdagens missade afropass, hade ju också hel vila i onsdags så ett pass idag skadar inte. Så länge benen inte säger imot blir det pass, barfota som afron är kanske bara är bra. Nu vill jag ha nya skor så jag slipper åka på benhinneinflammation, nu gör de bara "ont" :S

Inga kommentarer: