torsdag 7 januari 2010

Äntligen

Äntligen är förkyldningen nästan som bort blåst, lite snorig i näsan är jag fortfarande men vem är inte det den här årstiden, frisk och kry känner jag mig iaf. Igår fyllde syster Bea år så då fick jag anledning att fräscha till mig vilket gjorde att jag kände mig ännu lite bättre. Innan hade jag max klätt mig som bilden nedan, samma vita t-shirt hade jag igår men var lite fräschare än sportbh och tröja under.

Min "hello kitty" strumpor som jag fick av syster Louise i julklapp är guld nu när det är så satans kallt ute, de är tjocka och varma samt har ett stort + då de är söta :) Fick riktigt många par så nu behöver jag inte använda andra sorters strumpor.

Nu ska jag pina mig ut på en kall tur till Tims Jobb, tänkte att de kunde bli min mjukstarts träning för idag, en powerwalk ca 5 km blir lagom nu efter att ha vart sjuk.

Inga kommentarer: