onsdag 13 januari 2010

Det går bra nu

Denna vecka är den veckan då jag påbörjat min "löparsatsning" och det känns så himla bra. Under passet i måndags kände jag mig stark och hade kunnat springa länge om det inte var så att jag hade en tid att passa. Idag gick det också bra, höll kanske ett lite lägre tempo men sprang ändå 45 minuter :) Då inte konstant utan intervaller hela passet. Ikväll ska jag på ett nytt pass, afrodans. Det blir en liten utmaning, jag ska se om jag tycker om det lika mycket som jag gillade det vanliga danspasset. Vidare i veckan blir det:
  • Torsdag; Power walk, plugg med Therese i stan
  • Fredag; Tenta, minst 30 min löpning, danspass innan middagen
  • Lördag; vila från träning och plugg = mysa med Tim
  • Söndag; Kickboxning om jag hittar ett bra sätt att ta mig dit

Nu ska jag försöka plugga och inte frysa sönder, det är verkligen jätte kallt om händerna när man sitter inne och pluggar. Ganska kallt allmänt också, jag har långärmad träningströja, luvtröja, pyamasbyxor, tjockisstrumpor och tofflor på mig.

Inga kommentarer: