tisdag 26 januari 2010

Kallt och smärta

Idag stod jag framför en kall power walk på morgonen för att väcka kroppen. Drog på mig strumpbyxor, leggings, knästrumpor och mjukisbyxor på benen och överkroppen fick värmas med underställströja och vinterjacka. Nu får man välja mellan svettas eller frysa när man går ut och går, jag valde svettas när jag tog vinterjackan

Innan mjukisbyxorna och vinterjackan åkte på

Tvättade och läste en massa artiklar inför morgondagens seminarium hela dagen med paus för lite mat i magen. Drog sedan iväg på dagens träningspass, spinning, vilket gick riktigt bra men när jag sprang till bussen kände jag att det nu gör mer ont i "smalbenet" och att det börjar kännas lite i det andra också :( Har behandlar med liniment hela dagen och ska fortsätta göra så, ska kanske till och med köpa något starkare så det verkligen får någon verkan. Ska test springa igen på torsdag och om det inte känns bra blir det vila till måndag då jag test springer igen. Om jag inte kan springa får jag köra Crosstrainer och spinning på löparpassen då det bara känns när jag springer.


Inga kommentarer: