lördag 20 mars 2010

Vår varmt :)


Istället för att bara sitta inne och tjura över att jag måste plugga inför tentan på tisdag så tog jag mig en långpromenad i vårsolen :) 8 plus i skuggan visade termometern så det räckte med mina träningsbyxor, underställströja, luvtröja och vindjacka ute. 100 minuter exakt blev den svettiga promenaden. Fylld med ny energi läste jag klart om mejeriprodukter ombytt i soffan. Jag testade hur många armhävningar jag klarar på tå nu efter ca 1 veckas vila, efter 9 stycken var jag tvungen att bryta pga handleden smärtade (den jag tog imot mig på när jag stukade foten). Ska åka till gymet imorgonbitti innan mina föräldrar och syster kommer och lär då se om mina leder kräver mer vila eller om det helt börjar gå över. Lite abstinens har jag nu när lite resultat börjar komma.

Inga kommentarer: