tisdag 23 mars 2010

Belöning


Gav mig själv en belöning idag för att jag kämpar hårt och förhoppningsvis har förlorat lite vikt. Köpte ett par nya gymbyxor i lös passform (syns dåligt på bilden, de sitter inte åt) provade alla möjliga märken (Nike, Casall, better bodies). Testade mina "dröm" byxor från better bodies men valde ett par från casall istället, billigare och fortfarande ett par målbyxor kvar. Better bodies byxorna satt bra men jag vill arbeta bort lite mer mage inna jag köper dem, de kanske blir mina "slutmåls byxor". Jag kunde iaf ha en storlek mindre än vanligt i många byxor vilket är riktigt skönt. Tog en kaffe sen med Tim och Therese, nu är jag ledig till Torsdag när de nya kurserna sätter igång. Då ska jag även håva in lite pengar för mina böcker jag sålt :)

Inga kommentarer: