onsdag 24 mars 2010

Invigning och ett sorgligt farväl


Invigde de nya byxorna idag och om jag inte var super nöjd innan så är jag det nu, extremt sköna och funktionella. Mjuka och följsamma och de åker varken upp eller ner + att de är snygga också. Körde ett härligt pass idag då jag slapp tänka på tiden, hade ingen tid att passa och har inget att plugga. Värmde upp med 20 minuter crosstrainer med ökande intervaller och körde sen ett helkropps pass, benen skulle få kämpa idag :) Körde en 10a på 110 kg i benpressen, ville köra tyngre men hela ställningen skakade när jag tog tyngre tyngder så jag stannade där, hade stegrat med 10 kg från 70 kg så benen och rumpan fick sitt. Körde sen även helt mördande för överkroppen och var riktigt nöjd när jag gick därifrån.

Lyckades göra en liten miss i färgvalet av kläder, rosa sport Bh och ett korall färgat linne....


Tog i eftermiddags farväl till Trulls (som ser ut som en hög på bilden) som ska försöka finna lyckan på landet. Tur att Nanna med familj är så himla gå, det gjorde det lite lättare. Trulls la sig frivilligt i buren och lät sig transporteras iväg. Inga tårar har fallit än med de lär göra det snart. Min lilla bebis har lämnat oss

Inga kommentarer: