måndag 29 mars 2010

Blandat

Idag var det tungt att gå upp ur sängen när klockan ringde tidigt imorse, tidsomställningen till sommartid påverkade mer än vad jag trodde. Efter en heldag på universitetet är mitt huvud helt slut så någon träning är inte att tänka på, jag är glad att jag inte somnat än. Istället tänkte jag jaga ut träningdemonerna på en promendad. Igår blev det mycket träning tidsmässigt, ca 40 minuter powerwalk, 30 minuter crosstrainer och ca 55 minuter styrketräning enligt nya schemat. Nya styrkeschemat fungareade jätte bra och jag hoppas det hjälper mig att utvecklas styrkemässigt. Baserat på mitt tidigare inlägg (Nothing taste as good as skinny feels) så blev jag så glad idag när jag testade en kavaj på MQ, tog min vanliga storlek och den var så förstor, riktigt skönt var det att kunna ha en storlek mindre och att den då satt riktigt snyggt :) Kavajen i sig var sen inte det jag ville ha så något köp blev det inte. Jag ser ljuset i tunneln till den kropp jag förtjänar.

Inga kommentarer: