lördag 20 mars 2010

Fy mig!

Det föll igår, jag hade klarat mig från godiset om inte min man blev sugen också. En tripp till ICAs godishylla istället för en stjärna i protokollet blev det igår. Inget att göra åt nu och idag är det en annan dag, jag är inte misslyckad bara för ett snesteg (peppar mig själv). Idag blir det en jobbig pluggdag, inget plugg i Torsdags eller igår måste resultera i plugg idag, trots att jag tidigare sagt att lördagar ska vara plugg och träningsfria (förutom frivilliga träningsupptåg). Hela dagen ska bli fylld med livsmedel och hälsa (livsmedel borde alla läsa för att bli liiiite mer allmänbildade och sluta lita på aftonbladet). Kött, fisk, mjölk och ceralier (spannmål) står på schemat blandat med power walks raster. Godis ätandet igår får resultera i en tripp till Knivsta (eller längre), dels för att jag borde och dels för att det ger mer energi till studierna :)

Inga kommentarer: