onsdag 17 mars 2010

Duktigt Nathalie!


Igår lyckades jag vricka/stuka/bryta foten när jag landade helt snett då jag gjorde en "karatekickspark/hopp spark" på boxningen, ramlade av detta rakt ner på rumpan och höll på att svimma av smärta när jag ställde mig upp (hörseln försvann, susningar i öronen, flimmer för ögonen). Trots detta valde jag att fortsätta med passet, trodde att det bara var en vrickning som går över. Ju längre in i passet jag kom desto ondare fick jag. Lindade foten innan jag åkte hem och började få förbannat ont på kvällen. Sov halvdåligt till och från pga smärtan. Imorse när jag gick upp för att bege mig till gymet blev smärtan dock för stor och jag hamnade gråtandes i sängen med Tim istället för på bussen mot gymet. Idag blir det nu bara soffan, får jobba hemma istället för på universitetet och sen får jag hoppas att foten blir bra tills imorgon för då har jag redovisningsseminarium :S Kryckor vore att önska så jag iaf kan röra mig någonstans utan att behöva lida allt för mycket (och så jag kan börja gå igen), men vart man skaffar det vet jag inte riktigt...

Inga kommentarer: