måndag 22 mars 2010

Bittersweet


Det finns helt klart tydliga för- och nackdelar med att gå ner i vikt. Nackdelen är att kläder inte sitter "bra" längre. Jag fick en svart kavaj av mamma och pappa i julklapp som nu är jätte stor, över allt! Jag kan dra den flera centimeter omlott.

Jag har idag funderat mycket på vad jag skulle göra om jag hade lite mer pengar varje månad, ca 2000 mer. Då skulle jag helt klart vilja ha en personlig tränare att träna med minst en gång i veckan för att verkligen få hjälp att nå mina mål. Tim är utbildad men tränar på ett annat gym och har inte riktigt tid för mig, han kan hjälpa mig ca 1-2 gånger per månad. Jag hade även lagt pengar på annat än träningsreleterat. Idag lägger jag den summa jag har till kläder och övrigt på träningskläder, träningstillbehör, sjukgymnast och kosttillskott. Jag skulle vilja lägga ner lite mer pengar på hår, naglar och smycken. Allt kan man inte få så jag fortsätter att drömma :)

Inga kommentarer: