måndag 8 mars 2010

Super Box :D

Nu sitter jag här nöjd och helt tillfredsställd i kroppen efter ett riktigt lycket kickboxningspass, det går verkligen framåt, jag känner att jag utvecklas. Det jag har problem med, knäsparkar och krokar gick super bra, nu vill jag bara utveckla de andra slagen och sparkarna.

Imorgon blir det kickboxning igen så då är det bara att fortsätta jobba :) Boxningen har fått en bra inverkan på mitt sätt att tänka. Jag är mindre sugen på materiella ting än annars, jag känner att jag är nöjd med det jag har, vissa saker vill jag såklart fortfarande ha, speciellt ett par egna boxningshandskar jag hittat för typ 375 kr. Sen skulle jag även väldigt gärna vilja fixa mina naglar, kostar mycket första gången och har billigare återbesök. Naglarna får bli en belöning vid mål uppfyllelse :D

Inga kommentarer: