torsdag 18 mars 2010

Vågen

Usch, vågen är det jag fruktar mest just nu. Nästa vecka "måste" jag väga mig för att kunna utvärdera den insats jag gjort hittills. Efter det är det 10 veckor kvar på terminen och då blir det sista rycket för en större acceptans hos mig själv. Striktare mathållning kan det bli och ska det bli! Målet är Beyonces kropp :P nästan iaf, brösten har jag inte.
Idag har foten känts bra, det ömmar såklart när jag går men annars super bra. Imorgon bitti tänkte jag ta en liten promenix om foten tycker det är okej. Smärtan sitter främst där det ledband som blivit töjt fäster (under knölen på utsidan av foten) men det känns som det blir bättre även fast jag rör mig. Något danspass blir det inte iaf, det är alldeles för hoppigt och nära inpå "skadan", styrka ska jag beta av på gymet. Allt för Beyonce kroppen ;)

Inga kommentarer: