tisdag 9 mars 2010

Glad och stolt

Imorse när jag vaknade efter en natt men otroligt djup och skön sömn såg mellan springorna i persiennen att solen sken :) Tid hade jag till en mysig morgon promenad i solen vilket gjorde mig pigg och full med energi inför dagens plugg och sjukgymnast besök. Under promenaden blev dock min skavsår bara värre och värre som jag fått mellan tårna så nu gör det sjukt ont.

Hos sjukgymnasten idag fick jag "rehab" övningar, stretching som ska utföras minst 2 ggr/ dag och sen benbalans övningar. Nästa vecka blir det återbesök för att se om övningarna ger något resultat. Hon skrev även en "remiss" åt mig för att fixa fotilägg till löparskorna, jag undrar när jag ska ha råd med det bara, i Uppsala kostar det 200 kr för besöket sen + 700 kr för iläggen. Hemma igen satte jag datorn på köksbordet (har den annars i soffan framför Tv:n) solen sken och termometern visade plusgrader, snart är det vår :D
Nu ska jag (hoppas dock på Tim) laga mat sen ska jag hinna packa saker tills imorgon då jag ska hinna morgon träna på gymet och sen ska jag på kickboxningspass igen :D

Inga kommentarer: