söndag 1 november 2009

November

Förra veckans mål och träning gick otroligt bra. Min utmaning-danspasset gick överförväntan och passet ska jag fortsätta med. Mer än 7 timmars aktivitet denna vecka blev det också, veckans träning avslutades med ett underbart pass av KiBox, 90 minuters Kickboxning. Hade en "vikarie" på passet som var helt underbar! jag blev riktigt slut under passet och idag har jag en sån där lagom träningsvärk i baksida lår, mage och axlar. Veckan som följer kommer inte att innefatta något kick boxningspass då det inte hinns med nästa lördag. Istället blir det spinning, egen styrka, dans och skivstång. Power walk'sen kommer bli skönare efter att jag i fredags införskaffade mig en underställströja. Var kanske på tiden att skaffa en sådan nu när ute träning mer har blivit en del av mitt liv.

Rosa underställströja från Everest

Funderar på att göra mål för månaden men ska finslipa på dem så nu får det bli veckomål till och börja med, denna vecka är målen:
  • Minst 7 timmars aktivitet
  • inte väga mig alls, ska få vänta ett par veckor
  • Minst 4 dagar med ordentliga minst 60 minuters power walks


Laddad inför 90 min kickboxning (ser ut att ha en liten gravidmage, men så är inte fallet)

Inga kommentarer: