torsdag 12 november 2009

smärta!

senaste tiden har jag fått mer och mer ont i fötterna i samband med träning. Den enkla slutsatsen jag fått lov att dra är att det behövs ett par nya skor för inomhus träning (snart kommer även mina löparskor behöva bytas ut). Inte bra med detta faktum när man som student inte har den fetaste plånboken. Skor är dock viktigt och något jag prioriterar högt när det gäller träning. Jag får nog iaf lida till efter jul, nu ska ju massa julklappar handlas in.
Det här är iaf ett par alternativ som jag kan tänka mig, måste dock testa först.


Mina drömskor från Asics, Asics Gel Kayano 15 W 1799:-

En annan sko inom drömmarna också från Asics, Asics GT 2140 W 1399:-

En mer realistisk sko men inte till för löpning är denna från Nike, Nike A M LINDE MID W 999:-

Vi får se vart det bär när det är dags att köpa, det jag vet är att det kommer att svida ordentligt i plånboken, har nog egentligen inte råd, men tänker inte träna barfota heller.

Alla skor kommer från stadium.se där alla bilder och priser är hämtade

Inga kommentarer: