måndag 2 november 2009

November Mål

Nu har jag funderat ut mål för den här månaden. Det kanske är en bra morot för att hålla igång och utvecklas inom träningen.
  • Att inte väga mig alls under November månad kanske blir det istället en riktigt trevlig upplevelse i slutet av månaden. Har som jag skrivit tidigare klivit upp på den där vågen frenetiskt för att se resultat så nu ska jag strunta i det.
  • Köra minst 20 pass (på gymmet). Eftersom November är typ exakt 4 veckor så betyder det att det är 4 pass i veckan och det är normalt för mig så målet lär inte bli så svårt att uppnå.
  • Minst 20 Power walks pass helt enkelt minst 4 riktigt ordentliga promenader i veckan, bör inte vara speciellt svårt.
  • Minska 2 cm i midjemått, kan vara knepigt då jag inte vet hur min kropp helt kommer att bete sig, men skam den som ger sig.


Idag var det kallt att stå och vänta på bussen till gymmet endast iförd löpartights på benen, nästa gång lär jag ta mjukisar över för att inte frysa halvt ihjäl. Denna vecka hade jag också en liten motgång på spinningen, men inte av att jag kände mig dålig utan att jag istället kände mig ganska så likgiltlig. Kännde inget Go i kroppen när jag tog i så att svetten sprutade och mjölksyran pumpade i benen. Tråkigt då spinning verkligen har vart min favoritpass så länge. Kanske med hjälp av det nya upplägget med att jag bara kör 1 spinningpass i veckan sen dans, skivstång och Kickboxning kan hjälpa mig att få lusten för spinning tillbaka.

Inga kommentarer: