torsdag 5 november 2009

Super följs av flopp?

Idag var det lika dåligt väder som igår, trist. Riktigt grått och kallt var det när jag var ute och spatserade imorse innan frukost, snöflingor virvlade omkring också. Jag förbättrade min tid på min morgon runda med ca 5-10 min, köpte busskort lite snabbt under rundan så jag kunde inte mäta exakt. Så nu får jag utöka den för att få ihop 1 timmas gång/jogging på morgonen. Sen innan lunch gick jag på skivstångspass på friskis och det var inte bra. Tjejen som ledde gjorde det säkert jätte bra men inte på det sättet som jag vill ha det. Jag vill ha mycket engagemang från isntruktören, den ska peppa och vid ett pass som jag gick på idag, start (mer instruktion, super bra för det är lätt att dra på sig dåliga vanor så man gör fel) så ska instruktören även hjälpa folk så övningen blir rätt. Idag såg jag många som hade fel teknik vilket kan skada kroppen, då ska instruktören vara med så detta kan förebyggas och så att personen kan få en bra upplevelse. Kroppen fick iaf jobba lagom mycket, vissa övningar tyckte jag inte passade in då medelåldern är ganska hög, en axelövning hade kunna delas upp i två för att underlätta och så att tekniken är med hela vägen.

Nu är det nog klagat för mig, maten ska ur ugnen och jag och mannen ska ha en mysig middag

Inga kommentarer: