onsdag 4 november 2009

Super pass

Idag har det vart en hel ledig dag som fylldes med power walk/jogg med Tim på morgonen och ett magpass innan frukost. Sen blev det juridik plugg, mat och pyssel hemma. Kvällpass nalkades vid 7 på friskis och svettis, danspasset från förra veckan. Denna vecka var det dock "vikarie" Robert som vanligtvis kör gympa på Ultuna och dans på Ekeby och satan vad bra han var! Sån energi och han bjöd på sig själv så man kunde inte annat än le hela passet. Jag kände att koregrafin satt ganska bra idag så jag tog i, i varenda rörelse och blev rejält svettig, magen kändes även av från morgonens magpass. Honom skulle jag kunna ha som intruktör varje vecka men då får jag palla mig till Ekeby och vi får se hur det blir med det.

Det snöande idag och var super kallt, jag var mindre glad och fick ta tjockis jacka på mig. Riktiga påsar ser det ut som att jag har under ögonon också, det har jag iaf inte nu efter att jag log med hela ansiktet på danspasset

Inga kommentarer: