torsdag 19 november 2009

Torsdag---> fredag

Snart är det äntligen fredag :) Idag har jag haft ett sådant sötsug så det är inte sant, att det blir fredag imorgon underlättar då jag faktiskt kan unna mig nånting :)
Jag håller nu på att bli smått galen på att det värker i mina fötter, och då extremt mycket i vänster fot. Det känns som en konstant växtvärk, men jag är 20 år och borde inte ha växtvärk och dessutom inte varje dag i nu en vecka. Ska kolla över mina skor och kolla med löplabbet om de kan ha en förklaring. Jag har denna vecka iaf testat mina skor jag använder för inomhus träning och de är det inget fel på dem. Så länge jag snörar dem helt rätt, inte för hårt men inte för löst, och sen jämt över foten! så funkar de. Det blir att utvärdera mina löparskor och se hur slitna de egentligen är.

Idag på gymet gick det strålande trots att en kille i 16-17 års åldern använde gymet som någon lekplats, trist. När jag skulle gå fick jag lite små ont i magen av oro då jag meddelade i receptionen att en kille sprang på löpbandet med skor han använt utomhus vilket skitade ner maskinen och golvet.
De allra flesta människor och vanligtvis även jag ignorerar sådana saker, man tänker att det är något personalen får ta hand om. Men jag gjorde nog en bra sak genom att säga till

Inga kommentarer: